سفارش تبلیغ
صبا ویژن
زندگینامه سروش هیچکس پدر رپ فارسی - ----===>هک شد<===----
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
blogsTemplates for your blogpersianblogpersianyahoo
----===>هک شد<===----

  نویسنده: هکر کلاه آبیییییییییی  
 

زندگینامه سروش لشگری (هیچکس— پدررپ فارسی)

oooooo

سروش لشگری ملقب به هیچکس متولدهفده اردیبهشت هزاروسیصدو شصت و چهار اولین رپ کن فارسی بعد ازشایان است که به طورکاملا زیرزمینی فعالیت میکند. آهنگسازی کارهای او رانیز مهدیار آفاجانی 17 ساله که به گفته خود هیچکس عجوبه ای است درموسیقی بعهده گرفته است. او درایران بارها باقانون شاخ تو شاخ شده وبه گفته خودش همش درحال فراراست و این مطلب که او بسیجی بوده وسپس بسراغ رپ رفته صد در صد دروغ وشایعه است.وی ازاهالی میدان ونک است ودر آهنگ پدر خوانده نیز گقته است که:

پس بشکنه دستی که نمک نداره---------------سروش زندست تو ونک تانزاره کسی بخواد پایمال کنه حقه شو ... .

سروش لشکری در آهنگهایی که می‌خواند مدام تاکید شدیدی بر وجود خون آریائی در رگ‌هایش می‌کند و همچنین برای خودش از القابی نظیر : پدر خوانده و «پدر رپ فارسی» استفاده می‌کند همچنین وی فرهنگ خیابانی را به خوبی در موسیقی‌اش تجسّم می‌بخشد، بدون اینکه به دام کپی برداری و تقلید از هنرمندان افریقایی_آمریکایی بیفتد. او یکی از استادان و پایه گذار اصلی «رپ خیابانی» است. او دوسبک جدید وارد کارهایش کرده یکی قافیه بندی پشت سرهم و یکی دیگه هم اول همه کلمه ها با یک حرف شروع میشود.سروش لشکری گروهی با نام‌صفربیست و یک و کمپانی ضبط موسیقی به نام صامت را تشکیل داده‌است.

سروش لشکری اولین آلبوم موسیقی رپ خودش تحت عنوان جنگل آسفالت را ارائه داد. وی پیش از تدارک آلبوم جنگل آسفالت بیش از ?? ترانه رپ به زبان فارسی منتشر کرده‌است مهدیار آقاجانی نام آهنگساز ترانه‌های هیچکس در آلبوم جنگل آسفالت است.

سروش هیچکس علاوه بر آلبوم جنگل آسفالت تعداد زیادی موسیقی رپ با همکاری رپرهای دیگر فارسی زبان و انگلیسی زبان نطیر: حسین ابلیس، ), Reveal، زدبازی، قاف، سامان ویلسون و پیشرو، 7 خط ، هژیر تولید کرده و به بیرون فرستاده‌است.البته ازاونجایی که رویل خارج ازایرانه هیچکس و رویل موضوع را به همدیگه می گویند،شعرهارا جدا جدا مینویسند،یکجوری بهم میرسند وآنرا اجرا میکنند.

bbbbb

آلبوم ها:

جنگل آسفالت نام اولین آلبوم موسیقی رپ فارسی است که توسط سروش لشکری در فروردین هشتادوشش عرضه شد.در ساخت آلبوم جنگل آسفالت از تلفیق رپ و نوای موسیقی سنتی ایرانی و نیز استفاده از سازهای سنتی ایرانی همچون عود، تنبک، نی، دف و قانون بهره گرفته شده‌است. در این آلبوم که ? تا از آهنگهای آن با همکاری رویل (Reveal) رپ خوان فارسی که در آهنگها به انگلیسی می‌خواند اجرا شده‌است و مهدیار آقاجانی نیز آهنگساز این آلبوم است از دیگر همکاران هیچ کس در این آلبوم، امین فولادی و امیر قهرمانی هستند. یکی از بهترین تراک‌های آلبوم اختلاف نام دارد که خواننده در آن به مشکلات جامعه و اختلاف طبقاتی ایران اشاره می‌کند. مخاطب این آهنگ به نوعی خداست. مانند اینکه خواننده با خدا صحبت می‌کند و از او کمک می‌خواهد و مرتب به خدا می‌گوید که از خواب بیدار شود و... در تراک دیگر این آلبوم سروش لشکری در آهنگ "اون منم" از صدای "گوگوش" خواننده قدیمی ایران کمک گرفته‌است. "اون منم" را گوگوش قبل از انقلاب اسلامی ایران خوانده بود.

این آلبوم ?? تراک موسیقی دارد ترانه‌های آلبوم جنگل آسفالت عبارت است از:

  1. مقدمه ?:??
  2. دیده و دل ?:??
  3. اختلاف ?:??
  4. من وایسادم ?:??
  5. قانون ?:??
  6. وطن پرست ?:??
  7. اون منم ?:??
  8. همه برپا ?:??
  9. زندان

10. دیده و دل رمیکس ?:?

kkkk نقد بعضی آهنگها:

اون منم:

او دراین آهنگ ازصدای گوگوش استفاده کرده است وروی این آهنگ ریتم رپ گذاشته است دلیل انتخاب این آهنگ این بودکه،شعر این آهنگ خیلی نزدیک بود به حرفی که میخواست بزنه،او دراین آهنگ مساله:

من ازبچگی بزرگ شدم بایه عقده ازم نپرس چرا وحشیم چونکه بعضی وقتا یه حس به من میگه عشق توی وجودت داره کم میشه.--------------- رانیز به زبان آورده است.

قانون جنگل:

این آهنگ یه آهنگ اجتماعی وخیابانیه مضمون آهنگ اینه که خیلیها فکرمیکنند یک نفرگناهکاره ولی دراصل گناهکار نیست ویک قربانی است،مثلا:یک دختری نصفه شب درخیابان مورد تجاوز قراربگیره وبرای دفاع خودش اون طرف رو بکشه ازدید همه شاید گناهکاره ولی دراصل قربانی است.

زندان:

دراین آهنگ سروش از رویل نیزکمک گرفته است. ویه قسمت هست که میگه:

سعی نکن با من دعوا راه بندازی چون من قابلیت دارم ولی از زندان بدم میاد...من زندان نمیخوام برم چرا داری منو هول میدی.

پایان

نوشته و جمع آوری شده توسط :مهندس محمـــــــــد باقر غلامی (باقر هیچکس)


 
   
سه شنبه 87 شهریور 26 ساعت 10:46 عصر

لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  هکر کلاه آبی
زندگینامه سروش هیچکس پدر رپ فارسی
اخلاق دختر ها و پسرها قبل و بعد از ازدواج
فرق حمام کردن جنس ضعیفه(دخترها) و جنس قویه (پسرها)
زندگی نامه رضا پیشرو
دانلود آهنگ
زندگینامه دن رادکلیف(هری پاتر)
هری پاتر
 
پارسی بلاگ

خانه مدیریت شناسنامه ایمیل
پیوندهای روزانه

37436: کل بازدید

0 :بازدید امروز

1 :بازدید دیروز

 RSS 

 Atom 

 
درباره خودم
 
لوگوی خودم
----===>هک شد<===----
&NBSP;
 
 
اشتراک